هنر گمشده و قدیمی خرید از رایانه رومیزی شما (من شک دارم که بسیاری حتی چنین چیزی را در خانه داشته باشند) به زودی به یک یادگار تبدیل خواهد شد – به نظر می رسد همه در ایالات متحده از تلفن هوشمند خود خرید می کنند.
رویترز گزارش می دهد که خریداران تعطیلات ایالات متحده به طور فزاینده ای به دستگاه های تلفن همراه روی می آورند تا از معاملات روز شکرگزاری جهش کنند. خریداران جوانتر، بهویژه افراد 18 تا 24 ساله، از طریق اپلیکیشنهای تلفن همراه خرید میکنند و زمانی را در خانه با خانواده خود میگذرانند.
به گفته کایلا شوارتز، مدیر بینش مصرفکننده در Salesforce، الگوی تاریخی مشتریانی که در تلفنها جستجو میکردند اما خریدهای خود را روی رایانه انجام میدادند به طور پیوسته در حال ناپدید شدن است. خردهفروشان با ادغام گزینههای پرداخت کارآمد مانند Google Pay و Apple Pay، ذخیره اولویتهای مشتری و شخصیسازی توصیههای محصول، تجربههای تلفن همراه را بهبود بخشیدهاند. خوب، راحت است، اینطور نیست؟
من شخصاً نمی توانم عادت دسکتاپ خود را کنار بگذارم، بنابراین به ندرت از طریق تلفنم خرید می کنم، اما این فقط من هستم. چرا؟ خوب، من یک کلمه برای شما دارم (در واقع، آن دو است): “چند زبانه”.
با این حال، به گزارش بازگشت. ادوبی آنالیتیکس پیشبینی میکند که هزینههای تلفن همراه در ماههای نوامبر و دسامبر به بالاترین رقم تاریخ 128.1 میلیارد دلار برسد که نشاندهنده افزایش 12.8 درصدی نسبت به سال گذشته است. مصرف کنندگان Gen Z با توجه به راحتی آنها با خرید تلفن همراه و مقایسه قیمت، نیروی محرکه این تغییر هستند. مینکیونگ کیم، استاد بازاریابی در دانشگاه کارنگی ملون، پیشنهاد میکند که عادات آنها ممکن است در طول فصل تعطیلات بر دیگر اعضای خانواده تأثیر بگذارد.
پیشبینی میشود که تراکنشهای تلفن همراه، که شامل خریدهای انجامشده از طریق تلفنهای هوشمند، تبلتها و لپتاپها میشود، ۵۳ درصد از هزینههای آنلاین در این فصل تعطیلات را تشکیل میدهند. این نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به رکورد 113 میلیارد دلاری سال گذشته است. در اواخر نوامبر، بیش از نیمی از خریدهای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت. در 24 روز اول ماه، خرید از طریق موبایل 39.9 میلیارد دلار فروش داشته است که نسبت به سال گذشته 13.3 درصد افزایش داشته است.
منبع:phonearena